Polityka prywatności
Polityka prywatności
Niniejszy dokument stanowi politykę prywatności, która zawiera informacje o administratorze danych, podstawach i celach przetwarzania danych przez administratora oraz uprawnieniniach osoby, od której zbierane są dane osobowe, a także określa zakres wykorzystywanych plików cookies.
Definicje użyte w Polityce prywatności:
- Administrator danych/ Administrator Serwisu – rozumie się przez to: RE-VITAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach 44-102, ul. Jana Śliwki 58 lok 6.
- Kontakt z Administratorem danych możliwy jest pod nr telefonu 799 370 020 lub pod adresem e-mail: biuro@re-vital.pl lub listownie pod adresem RE-VITAL Sp. z o.o., ul. Jana Śliwki 58 lok 6., 44-102 Gliwice.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: biuro@re-vital.pl lub listownie pod adresem RE-VITAL Sp. z o.o., ul. Jana Śliwki 58 lok 6., 44-102 Gliwice.
- Użytkownika Serwisu – osoba odwiedzająca stronę https://odtrucia24.pl/
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w celu w jakim zostały podane. Administrator danych przetwarza dane osobowe w następujących celach:
- udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz pacjentów, na podstawie art. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 i 2 ustawy o działalności leczniczej,
- prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów, na podstawie art. 9 ust. 2 lit h RODO oraz art. 24 i art. 25 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
- realizacji zawartej umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- obsługi administracyjnej związanej z udzielaniem świadczeń zdrowotnych pacjentów, np. kontakt telefoniczny/SMS-owy/mailowy, w celu potwierdzenia/odwołania terminów wizyt, konsultacji itp., na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO,
- w celach przesyłania Użytkownikowi informacji o oferencie handlowej w formie newslettera, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w oparciu o wyrażoną przez Użytkownika zgodę.
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (w celu marketing bezpośredniego własnych usług).
- obsługi fanpage w portalu i aplikacji Facebook, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, odpowiadania na komentarze itp. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych,
- prowadzenia komunikacji z klientami z pomocą Messengera na portalu i aplikacji Facebook, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, przyjmowania i obsługi zamówień na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- obsługi konta na portalu i aplikacji Instagram, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, odpowiadania na komentarze itp. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych,
- zapewnienia odpowiedniej obsługi pacjentów i poprawy jakości usług (w tym przeprowadzenia wewnętrznych szkoleń), rozmowy z pacjentami mogą być nagrywane, na podstawie o art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych – nagrywanie i wykorzystywanie rozmów z pacjentami, na użytek wewnętrznych szkoleń, nie prowadzi do naruszenia tajemnicy przez osoby wykonujące zawód medyczny),
- dochodzenia lub ustalenia roszczeń albo obrony przed nimi, a podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w związku z ochroną jego praw.
- w celach analitycznych, z wykorzystaniem cookies służących do analizy danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych.
- Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkowników w celu marketing bezpośredniego własnych usług. Użytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w celach opisanych w zdaniu poprzednim.
- W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, Użytkownik ma prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Odbiorcą danych osobowych pacjentów będą podmioty, z usług których korzysta administrator (np. dostawca hostingu, dostawca systemu informatycznego Medfile), inne podmioty lecznicze, współpracujące z Administratorem danych, jak również podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa (np. organy publiczne).
- Dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w art. 26 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, na zasadach określonych w tym przepisie.
- O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, Administrator przetwarza podane dane osobowe, przez czas niezbędny do realizacji celów w jakim dane zostały mu przekazane oraz:
- do czasu przedawnienia roszczeń, zgodnie z terminami wynikającymi z przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego,
- do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych lub osiągniecia celów przetwarzania,
nagrania rozmów z Użytkownikami są przechowywane przez okres 1 miesiąca.
7. Dane osobowe Użytkownika znajdujące się w jego dokumentacji medycznej będą przechowywyane przez 20 lat (lub przez okres wskazany w art. 29 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta).
8. Użytkownik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do żądania ich usunięcia, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
9. Użytkownik posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jego dane będą przetwarzane niezgodnie z przepisami RODO.
10. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w jakim dane te zostały podane, w szczególności nawiązania kontaktu z Użytkownikiem, odpowiedzi na zapytanie Użytkownika, ustalenia terminu wizyty.
11. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych. Odmowa podania danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Podanie danych jest również niezbędne do wystawienia rachunku lub faktury.
12. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolne, brak zgody na komunikację marketingową nie może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego
13. Administrator danych nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
- 2
Informacja o plikach cookies
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies oraz danych dobrowolnie przekazanych przez Użytkownika Serwisu za pomocą formularza kontaktowego.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz daną, zazwyczaj unikalną wartość.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator Serwisu oraz administratorzy Podmiotów Partnerskich (bez prawa dostępu do własnych plików cookies Administratora).
- Administrator Serwisu wykorzystuje następujące pliki cookies:
- cookies własne – zamieszczane przez Administratora Serwisu w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika, zapamiętania preferencji użytkownika, kontroli i autoryzacji dostępu do danych części serwisu, oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- cookies zewnętrzne – zamieszczanych przez Podmioty Partnerskie w celu:
- zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA],
- nawiązania przez użytkownika połączenia z serwisem społecznościowym Facebook, poprzez wykorzystanie plugin do serwisu społecznościowego Facebook (dostarczany przez Facebook Inc.).
- nawiązania przez użytkownika połączenia z serwisem społecznościowym Instagram, poprzez wykorzystanie plugin do serwisu społecznościowego Instagram (dostarczany przez Facebook Inc.),
- skrypt konwersji Google AdWords (dostarczanych przez firmę Google Inc.) – w celu zarządzania reklamami w przeglądarce Google i prowadzenia działań remarketingowych. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.
- Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Operator Serwisu informuje, że ograniczenia lub wyłączenie stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na poszczególnych podstronach Serwisu lub całkowicie uniemożliwić korzystanie z Serwisu.
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki/aplikacji internetowej Użytkownika.